The تینیجر Diaries

Wiki Article

فصل اول این سریال به زندگی و خودکشی «هانا بیکر»، به عنوان شخصیت اصلی داستان می پردازد. اما جذابیت داستان زمانی بیشتر می شود که هانا با ارسال ۱۳ نوار کاست به برخی از همکلاسی های خود، قصد دارد تا پرده از دلایل خودکشی خود بردارد.

او زمانی که فعالیت خود را در اینستاگرام و فضای مجازی آغاز کرد توانست با منتشر کردن کلیپ های زیادی از خود توجه افراد زیادی را جلب کند و همین امر باعث شد تا از همان اوایل کارش به درآمدزایی برسد البته او هم اکنون از راه‌های مختلفی به درآمد زایی می‌ رسد که می توانیم به فعالیت در اینستاگرام و یوتیوب و خیلی از برنامه های دیگر اشاره کنیم.

این یعنی اینکه الیرابت و فرانسیسکا داپلر میشوند دختر دایی های یوناس. و حالا فرزند الیزابت یعنی شارلوت که مادر خود الیزابت هم هست، دوباره میشود دختر دایی یوناس! آن هم بعد از سه نسل!

در این سریال، اوتیس میلبرن در مورد مسائل جنسی تردید دارد و سعی می کند تا با کمک همکلاسی خود، مشاوره جنسی در مدرسه راه بیندازد.

بارتوش در نهایت توسط نوح جوان و به دستور آدم کشته میشود. از لحاظ تکنیکی بارتوش یک پارادوکس محسوب نمیشود. کلاودیا، ایگون و رگینا، همگی مستقل از حلقه وقایع گیج کننده نیلسن  وجود داشتند. اما احتمالا بارتوش از بازماندگان اصلاح تایم لاین ها نبود. رگینا تنها به این دلیل همسرش الکساندر را ملاقات کرد، که اولریخ و کاتارینا میخواستند او را اذیت کنند و رگینا در حین فرار الکساندر را میبیند.

نباید از بازی درخشان جنیفر لارنس در این فیلم گذشت، شاید اصلی ترین دلیل جذابیت و معروف بودن این فیلم همین بازی درخشان لارنس باشد.

هانا یکی از کاراکتر هایی بود که از جمله پارادوکس های زمانی نبود، و به همین دلیل در نهایت از بازماندگان بود.

لوئیس هافمن (نسخه تینیجر)؛ آندریاس پیشمان (نسخه بزرگسال)؛ دیتریش هولیندر بامر (نسخه پیر)

تراول نیز یک کلمه انگلیسی است که معنی آن سفر کردن می باشد. این اصطلاح به افرادی اشاره می کند که یکسره در حال سفر می باشند و به مکان های دیدنی یک شهر، روستا یا کشور مسافرت می کنند و در مورد آنها اطلاعاتی را به دیگران می دهند.

همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ

این سریال داستان شخصیتی به نام سابرینا (کیرنان شیپکا) جادوگری است که علی رغم قدرت خود درگیری های هویتی خاص یک نوجوان را دارد.

کلاودیا برای جلوگیری از این اتفاق، یوناس و مارتا را به واسطه آدم به شب تصادف فرستاد و این دو با جلوگیری از وقوع تصادف، بعث شدند که تانهاوس هیچگاه دریچه را باز نکند و تینیجر این کار به هزینه جان یوناس و مارتا و بیشتر کسانی که دوستشان داشتند تمام شد.

برخورد رگینا و کلاودیا بر پایه وجود اولریخ بود و اگر اولریخ وجود نداشته باشد، احتمال اینکه الکساندر در ویندن توقف کرده باشد بسیار ناچیز است.

این سریال جذاب و فانتزی که همزمان مسائل پر رمز و راز را با مسائل نوجوانانه ترکیب می کند، نمایش بسیار جذابی را برمی سازد.

Report this wiki page